2010-01-08

gräsänka

jaha, då var man gräsänka igen då...
Dags att komma tillbaka till vardagen med att Robert befinner sig ute på Cosmopol på fredagar, lite trist att aldrig få ha fredagsmys men jag är ju rätt så van vid det här laget.

Bara hoppas det går lika bra för honom denna månad som i december då blev det 14000 + så det får mer än gärna bli en sådan månad nu igen det skulle vi verkligen, verkligen behöva!

Ayla var jätte tröttis idag också efter att bara ha sovit i ca15min på hela dagen så hon slockande på direkten efter vällingen 18.30 och borde sova till 6.30 som vanligt tycker jag.
I morgon ska vi in till stan en sväng och försöka få tag på varsin present till Robert, han fyller år på söndag nämligen och idag så fick jag både nytt coop och visa kort hem i brevlådan!
Så nu kan vi handla igen...

Nehä, nu ska jag fortsätta titta på filmen!

Tudels

1 kommentar:

Carolina sa...

Du får ha fredagsmys med vänner istället, så kan R vara iväg o tjäna in storkovan ;) kram