2010-04-05

Bollnäs i korthet

Orkar inte riktigt med att skriva om allt som hänt nu när vi varit borta i Bollnäs, men lite bilder kan jag bjuda på iaf!

Små brudarna våra har härjat och lekt med varandra en hel del, dock så blev tyvärr mosters lilla gogis sjukling så det blev inte så mycket lek och bus som vi hade tänkt oss att det skulle bli...




En sväng ut till Freluga och hälsa på farfar har det hunnits med också, och självklart en del bus med katterna som är en av favoritsysslorna vår lilla dam behagar att göra.

En kväll när vi skulle bjuda mina föräldrar på middag och for iväg till hemköp för att handla.
Vi skulle köpa lite barnmat och väl där så börjar Ayla springa runt och talla på allt gott, då kläcker Robert ur sig till Ayla att allt som hamnar i den där korgen följer med hem...
Då springer hon fram till majskrokarna och slänger ner två påsar i korgen, sedan fram till små yoghurtar och annat och kastar ner i korgen.
Inne i mejeriet så for hon fram till osten och skulle plocka med sig några ostar men där fick det bli nej, det enda som hon fick med sig hem som hon plockat på sig var några burkar mat, en påse majskrokar och en Hello Kitty pysselbok.


För mig har det även hunnits med ett besök hos Frisören,
Det känns lite naket, det är endå 2½dm utav mitt långa svall som har fått sätta livet till, och lugg har jag inte haft på flera år och färgen är bra många nyanser mörkare.


Det är lite skillnad skulle man kunna säga...


1 kommentar:

Anonym sa...

Ni verkar ha haft de mysigt =) Fint hår. Krraaam emmgus