2010-04-05

Hemresan

Hemresan gick jätte bra, vi gjorde ett stopp i Vaxholm på vägen ner till Göteborg för att träffa min mormor en sväng.
Det blir en skaplig omväg att ta vägen över stockholm men det blir aldrig av att man åker dit annars så det gäller att passa på medans man kan!

Vi stannade till i Hagsta och käkade, Ayla vaknade och verkade hungrig så det fick bli där vi stannade fasten att så många sagt att maten där inte var något att hänga i granen längre och visst hade dem rätt!

Det var inte direkt den bästa maten jag käkat, och Ayla vägra ens röra sin mat så hon fick en yoghurt och lite av våra grönsaker att plocka med och fick väl i sig en näve maj och lite till men sen var det stopp.
Vi var inte så långt bort från Vaxhom då så väl där fick hon sig en burk barnmat istället och lite fika så hon var mätt och nöjd sedan och både hon och jag somnade väl på en 30min från att vi lämnat vaxholm.

Vi stannade till i Linköping på vägen ner och såg till att jag och Robert fick oss lite i magarna medans Ayla var vaken. Efter maten slocknade vi båda två igen inom några minuter.
När vi vaknade igen så stod vi parkerad utanför lägenheten, SKÖNT!


Det var en riktigt nöjd liten dam som rusade in och började genast slita fram alla leksaker och leka lite och få pappa att läsa favorit boken (var är mamma?)
Sedan kröp vi hela familjen ner i sängen och sussade gott hela natten.


Inga kommentarer: