2010-04-15

Goder morgon!

Morrn, Morrn på er allihopa.

Klockan är strax efter halv 8 på morgonen och vi har varit uppe i snart 2 timmar *gäsp*
Solen strålar redan utanför fönstret så detta kommer bli en minst lika underbar dag som senaste dagarna skulle jag tro!

Dock har vi tvätt mellan 12-16 idag så får se om vi kommer ut något innan det, tror inte det eftersom just nu är jag alldeles för trött och det är lite kyligt ännu sen brukar Ayla somna vid 9-10 tiden och sova 1-1½timme nuförtiden sedan skall lunchen intas m.m
Vi kan ju iofs bära ner allt i tvättstugan och ha jacka och mössa med oss så att det bara är att gå ut och leka emellan masiknerna kanske!

Äntligen verkar det som att Aylas förkylning hon drog på sig i Bollnäs börjar ge med sig och övergå till mestadels tandsnorande, upptäckte igår att tand nr 11 har precis spruckit igenom i överkäken på höger sida.
Bara 2 "piggar" kvar att spricka igenom på den sidan så misstänker jag att det snart kommer en till på motsatt sida eftersom det hitills alltid kommit en på vardera sida när hon fått tänder. Kunna dock inte känna något att det skulle vara spänt och svullet just nu men det var lite svårt att få komma in och känna efter och man sticker verkligen in fingrarna i det gapet på egen risk!

Nu är det morgonmys på schemat!

1 kommentar:

June sa...

Jag kör med Nutrilett nu. Börjar idag så får se hur det går :s Känns som jag tagit tag i det lite försent men men några kilon mindre kan man ju alltid sikta på :)

Jag gick på cambridge innan jag blev gravid med Nora. Tyckte det va jättebra men lite dyrt om jag inte minns fel? Hur många veckor ren kur gör du?