2010-04-15

förbannade stolpskott

Vad är det för jävla idiot som häller i tvättmedel i sköljmedels behållaren i tvättmaskinen så det blir stopp i röret och INTE tar reda på det efter sig?!?!

Jag har fått spenderart 30min nu med att försöka suga upp allt jävla äckligt klägg med en disktrasa och en diskborste och hoppas att sköljmedlet vill åka ner i maskineriet nu..
Självklart såg jag inte detta vid första maskinen utan trodde bara oj då, jag hade i lite mycket sköljmedel när det börja svälla över till behållaren bredvid, det är så högt upp att en kortis som jag inte ser i behållaren utan att stå på tårna och skutta lätt typ.

De som har hand om tvättstugan har teletid till 10.30 på morgonen så finns inte en käft jag kan ringa heller och be dem komma och fixa det så jag fick ställa mig själv och försöka som sagt.
Nu kommer jag inte hinna klart med alla masikner och fattas bara att de som har tiden efter kommer klaga på oss så vi får nå jävla böter eller nå fanstyg!

LESS

Inga kommentarer: