2010-04-15

Väntar du smått snart?

Har äntligen börjat få ut alla anonser på tradera med Aylas gammla kläder...
Det är lite mödosamt visst men pengarna behövs för nya kläder eftersom hon växer och pengar är en bristvara i denna familjen just nu.
Har tvingat mig själv att bara spara några enstaka små guldkorn, ex första pyjamasen, bb kläderna och liknande till ev. kommande syskon.
Jag känner mig själv och vet att jag kommer vilja shoppa massa nya bebiskläder den dagen det blir dags igen så därför väljer jag att sälja av det mesta så vi slipper ha det liggandes och vänta och vänta på att kanske bli använt igen.
Då är det bättre att någon annan får lite nytta och glädje utav dem.

HÄR kommer du till mina anonser på Tradera om du vill in och kika!
Är allt från strl 56-68 ca och mera kommer det komma ut, än så länge har jag bara hunnit klart med 11st anonser och har väl ett 30-40tal totalt som skall ut så håll ögonen öppna för fynd!

Inga kommentarer: