2010-09-02

Det tar sig!

Hallen är igång!
För någon dag sedan så slipade och spacklade jag på väggarna för att fixa med grunden inför målningen.

Nu i veckan så har Robban förberett det sista, lagt ut täckpapp m.m och igår blev taket målat.







Så just nu känns det som att vi bor på en byggarbetsplats.

Vi börjar med att få ordning på hallen och därefter tar vi nog vårt sovrum och avslutningsvis Aylas rum.

Kan ju säga att jag längtar rätt så rejält tills allt är färdigt och alla möbler på sin plats.
Nu är det iaf bara en klädhängare vi väntar på och den får vi nog nu till helgen skulle jag tro!
Sen äntligen kan vi börja med allt små plock, pynta och göra det riktigt hemtrevligt med våran egna personliga toutch.

Nu är min rast strax slut, dags att återgå till jobbet.
Solen skiner och himlen är blå så det blir till att smita ut lite och leka.
Öppnade i morse så slutar tidigt idag, vilket betyder att jag kan hämta Ayla på dagis vid 15 tiden och får umgås med henne hela kvällen!!!

Posted from my iPhone

1 kommentar:

petra sa...

er lägenhet ser spännande ut! är det två våningar?