2010-10-25

Äkta kärlek

Ja, i fredags var jag som sagt iväg på middag med Annloo och kom hem framåt små timmarna...
Robert var gullig och gick upp med Ayla på morgonen vid 6när hon vaknade så jag fick sova ut, vaknade strax efter 9 men låg kvar i sängen till hon var nästan 10! Oerhört skönt måste jag säga.
På kvällen for Robert som vanligt iväg till cosmopol för lite poker spelande.
Ayla var lite små kass i magen under kvällen så vi bara myste med film och grejer.
Runt 5 på morgonen vaknade Ayla, jag hämtade in henne till vårt sovrum och hon var på g att somna om precis när Robert klev in genom dörren, klockan var ca 5.20 då på morgonen.
Han tog henne för att lägga över henne i sin säng igen, trodde jag...
Klockan 9.15 vaknade jag, av mig själv och bara minuterna efter kom Ayla och Robert in och tänkte väcka mig och hade gjort i ordning frukost till hela familjen!
Ayla hade inte somnat om något på morgonen så trotts att Robert redan varit vaken över 24 timmar så lät han mig sova ut och var själv vaken med Ayla.
Jag frågade varför han inte kom och väckte mig innan när inte Ayla ville sova men då sa han bara att jag behövde ju sova...
Är inte det kärlek så säg!




Posted from my iPhone

1 kommentar:

Muffe sa...

Jo det är det!
Han är för go med dig!!
O Ayla med förståss!