2010-10-06

arg

riktigt less på vår externa hårddisk nu!
Den bara jävlas med mig och det är helt omöjligt att hitta sladdar och kunna koppla i den direkt i datorn så får vackert vänta tills i kväll när Robbelibobban kommit hem så han kan gräva fram allt och hjälpa mig!
Jag som hade tänkt få beställt foton idag så att jag kan fixa klart alla ramarna som ska upp i hallen...

Någon som har något bra tips på ställen där man kan köpa söta barnbilder att sätta in i ramar föresten?
Håller på och ska fixa klart med de i Aylas rum nu tänkte jag så tips mottages mer än gärna!
har letat runt på internet men inte hittat något alls som fallit oss i smaken...
Ramar har vi redan så det behövs inga..

1 kommentar:

Sanna sa...

hej !
Allt bra med dig ?
vilken otroligt fin blogg du har, superfin!

Sugen på att få längre ögonfransar ? Då kan du passa på att tävla om RevitaLash
http://moonzanna.se/2010/september/tavling-vinn-fransnaringen-revitalash.html#comment

kram