2010-12-10

Senaste tiden

Det går allt längre och längre tid mellan uppdateringarna här nu...
Tyvärr måste jag säga!
Har haft fullt upp hela dagarna trotts att jag numera är utan arbete. Dagarna går fort när man flänger runt på möten och jox hela tiden, i onsdag hade jag varit hemma utan arbete i en vecka och först idag (fredag) är första dagen som jag inte har något inbokat möte på arbetsförmedlingen, anställningsintervju eller liknande.
Så efter att jag sovit och lämnat Ayla på förskolan ska jag vila upp mig lite, bara släppa allt! Andas och njuta lite, kanske tappa upp ett härligt bubbelbad och sova lite.
Hänt endel sedan sist så tänkte ta en liten snabbgenomgång i bilder för er...



Vi har varit iväg på julpyssel tillsammans med Ayla på hennes förskola.



Vintern har äntligen kommit på riktigt till Göteborg!



Var riktigt härligt ute idag, trodde det skulle bli en grådassig dag men tji fick jag!
Blå himmel och sol, -5 till -8 grader ute...



Vi har varit ute och lekt massa i snön.







Gick lite väl fort i den isiga rutchkanan för Ayla...



Vad har vi gjort mer då...
Jo! Vi har målat!











Vi har varit iväg till Frölunda torg i hopp om att hitta min efterlängtade julstjärna utan lycka, men god räksmörgås det hittade vi iaf!




Nää, nu somnade jag visst till en stund så får kanske ta mig tid igen i morgon på dagen när Ayla är på dagis och uppdatera lite mer!

Natti natt världen!

Posted from my iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

De pågår en frågestund på min blogg, skriv en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/fragestund.html