2010-12-17

Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanligt dag, för det är Aylas födelsedag hurra, hurra, hurra!!!!

Tänk va, nu har vi en 2åring i huset..
2 år!
Det är hur lång tid som hellst, fast det känns inte som att det gått 2 år sedan vi för första gången fick träffa den lilla krabaten som legat och sparkat på mig i flera månader..
Alldeles nykläckt liten Ayla.
2008-12-17
KL: 15.05
3995g & 50cm

Denna lilla hjälplösa knodd har vuxit upp till att bli en hel charmig, busig, envis och alldeles underbar liten 2årig flicka.

Nybliven 2åring på väg till kalas på dagis


Blåsa ut ljus är roligt!
Äta tårta är oxå rätt så kul faktiskt...


Upptäcker alla paketen som ligger och väntar, jag undrar jag vad det kan vara i alla dessa?

Massa med fina roliga saker fick hon...
Hon tackar så hjärtligt för alla fina presenter hon fått idag!
En alldeles egen cykel!!! Hurra!!!


När Ayla låg i min mage, innan vi viste att det var just Ayla som låg där inne så sa jag att det spelar ingen roll vem det är som ligger i min mage...
När "den" fyller 2år, då... Då ska "den" få en...
SKATEBOARD!!
Och ingen är lyckligare än Ayla!

Stort, Stort grattis på 2års dagen mammas och pappas lilla älskling!
Du är det absolut bästa som har hänt oss och vi älskar dig mer än något annat.



Inga kommentarer: