2011-02-26

Glömt jhu!

Har ju helt glömt bort att berätta vad jag vann för superfint för några veckor sedan!
I nov-dec nån gång så var jag med på en tävling som Kiddoz hade på sin Facebook sida
Man skulle bara tagga sig själv på ett utav två foton föreställande två olika saker och det var som så att man skulle tagga sig själv på det foto som var på den produkten man vela vinna.

Jag hade helt glömt bort denna tävlingen när jag en dag loggade in på facebook och såg att jag hade ett nytt meddelande från någon jag inte kände igen namnet på.
Hej, Stort Grattis till vinsten av en rosa trampbil. Av alla deltagare har du haft turen att bli vinnare i tävlingen hos Kiddoz. Mejla din adress samt mobilnummer för avisering så skickas vinsten omgående.
Hoppas ni får glädje av trampbilen!
Vänligen, Stina
 
Rosa trampbil? What? så började min hjärna tänka och så kom jag ihåg tävlingen och blev helt paff!
Var tvungen att kika in på deras sida för att se om det verkligen var sant och visst var de det!!
I statusraden stod det MITT namn och grattis till vinsten!
 
Bara 3 dagar senare hade vi den fina vinsten här hemma hos oss och Ayla tog sin första provtur!
 


Denna otroligt fräcka bilen värde ca 1600kr var det jag vann!
Helt fantastisk vinst måste jag säga och Ayla var sååå lycklig när hon fick den som ni nog säkert förstår!

3 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Ser att du är tävlar hos Carolina om presentkort från DiGuLo, jag har samma tävling hos mig som du gärna får vara med i också :) Du har hela dagen imorgon på dig att vara med om du vill.

Kram

Fia sa...

Det var ingen dålig vinst, den är super fin.Kan tänka mig att Ayla är lycklig =)

Melissas Prinsar sa...

gu vilken tuff!