2011-06-06

Buzzador

Decubal!




Just nu har jag en kampanj via Buzzador med Decubal!

Har prövat produkterna nån vecka nu och måste säga att huden känns mycket frächare, inte torr lika snabbt som jag annars brukar bli!
Och bästa av de 3 produkterna jag fått prövat är nog läppbalsamet, gick ifrån att ha sprickor i huden på läpparna till att inte ha sprickor alls på 3 dagar och har än så länge inte fått tillbaka sprickorna heller som jag alltid brukar ha problem med annars!

Så decubal rekomenderas varmt till er liksom mig har torr hy och problem med hudsprickor!

Vill du liksom jag få möjligheten att GRATIS pröva på nya produkter, upplkevelser, tjänster m.m så gå in du med och anmäl dig till Buzzador!
Anmäla dig kan du göra via länken HÄR
skriv gärna i när du anmäler dig om att jag tipsat dig och då är mitt användarnamn som du ska fylla i Alem85

Tack!

Inga kommentarer: