2011-06-06

Länge sedan!

Hej hej!
Finns ni kvar där ute?

Jag finns kvar, om än dock lite tröttare än förut!
Lusten att blogga har inte riktigt infunnit sig senaste veckorna, och inte heller tiden eller orken för den delen heller!
Har sagt förut att jag ska försöka bli bättre på det hela men så skiter det sig igen... får väl se om det funkar bättre denna gången eller hur det blir!

Har nyss sagt hejdå till syster med familj som varit här nere och hälsat på sedan i torsdags, nu skulle de fara vidare till skåne.
Själv ska jag snart dra mig till jobbet för ett långt nattpass, Robert är nere och försöker söva Ayla lite och jag passar som sagt på att skriva lite här.
Ska försöka släng in lite bilder och sådant från senaste tiden och från besöken, men först så ska vi kika på några avsnitt av BB som vi missat nu i veckan och även finalen!
Vill ha det gjort så att jag kan läsa en tidning och få veta lite om vad som händer i världen, misstänker att vem som vann står med så har undvikit tidningar nu!

Packa väskan inför jobbet skall även det göras!

Inga kommentarer: