2011-06-15

Mot stockholm

Ja, nu sitter man på tåget till Sthlm.
Skönt att kunna åka upp dagen innan kursen så man slipper stressa massa i morgon och skönt med lite hotell vistelse!

Så även riktigt trevligt att passa på ta en dejt med Stoffe oxå som jag återigen inte träffat på typ ett år! Ska bli riktigt roligt.

Hoppas på att utbildningen i morgon är givande och rolig.
Kommer dock sakna familjen massvis! Dom åker nämligen till Bollnäs i morgon innan jag hunnit hem sen sticker jag till jobbet innan dom kommit hem på måndag så Ayla träffar jag först på tisdag eftermiddag! Och Robert på tisdag kväll först...

Får se vad man ska hitta på i helgen, jobbar fredag kväll/natt så har hela lördag eftermiddag/kväll och söndag ledigt!
Kanske försöka flirta hem någon att leka med eller om det får bli lite plock hemma och fix med grejer.

Vill någon leka så finns jag iaf tillgänglig i helgen så ni vet!

Nu ska jag ta och läsa lite tror jag, eller sova lite kanske...

Tudels!




Mina två små tröttisar igår kväll.

Posted from my iPhone

Inga kommentarer: