2011-08-19

BUZZADOR

Då var det dags för ett snabbt buzzador inlägg igen!

Denna gången har jag testat på Dove Intense Repair Express Intensivbalsam.
Det är ett balsam och inpackning i ett, mycket snabb verkande och kräver bara att du har det i håret i ca 1 min och drygt är det! för mitt långa hår har det räckt med att täcka 2 fingertoppar med balsamet och sedan kunna jag dra fingrarna igenom blött hår! det har jag inte kunnat göra på flera år innan!

Man kan använda det dagligen, och fungerar även bra på barn.
Har provat på dottern som inte alls har gillat när man ska borsta håret på henne annars, utan det har kunnat bli lite tårar då, men nu med detta balsamet så funkar de fin fint att borsta hennes hår och det blir lent, mjukt och glansigt!


Kan varmt rekommendera denna produkten!

(tyvärr är min kamera sönder som jag skrivit förut så har ingen bild ifrån live buzzningstillfällena)
Läs mer om och se bild på produkten här!



Vill du oxå pröva på nya, spännande, bra, roliga, prisvärda produkter?
Ta då att anmäl dig till buzzador du med!
Där får du erbjudanden om olika produkter att testa på, gratis eller till ett mycket, mycket förmånligt pris!
Allt du behöver göra är att tacka ja till kampanjen, hålla tummarna att du kommer med och sedan bjuda in dina vänner och bekanta och buzza för dom genom att dela ut information och prover på produkten du själv prövat, berättat vad du tycker om den m.m

Det kan vara allt i från, shampo, hjälp med försäkringar/pension, böcker, eltandborstar, barnmat och leksaker m.m 
Så vad väntar du på?
In och registrera dig du med!

Och om du vill får du gärna vid din registrering berätta att det var jag Alem85 som tipsade dig om att bli buzzador!

Inga kommentarer: