2011-09-15

VAB

Några timmar VAB såhär mitt på dagen blev det idag...

Vid 10.30 ringde de från förskolan, Ayla hade jätte ont när hon kissa. Jag fick pallra mig dit och hämta den lilla fröken och sedan spendera 2.5 timmar på VC
Inte lätt att få en 2.5åring att kissa på kommando, i en mugg dessutom! Men tillslut så kom det och provet visa inget, men dom skickade iväg på odling för att vara säker då hon hade feber häromdan.

Två små leksaksdjur fick hon med sig för hon var så duktig, och massa beröm! Sköterskan pratade direkt med Ayla för hon tyckte A förstod och pratade så bra *stolt i mamma hjärtat*

Nu är hon på Myran igen iaf, om inte Robert hunnit hämta henne redan kanske. Själv väntar jag på skolan för att sätta igång med den fysiska delen av mitt arbetspass som pågår fram till 09.00 i morgon bitti.

Tudels


Posted from my iPhone

Inga kommentarer: