2011-09-14

Vart tog Ayla vägen?

Och vem är det som sitter och skrattar i vår soffa?

Är man ledig en dag och det blåser storm ute och ser ut att börja regna när som så får man aktivera sig med saker inomhus istället!

Vi tog oss en lång sovmorgon i morse, klev upp först vid 10.45
Men vi var vaken ett tag mitt i natten oxå, vid 2 tiden kom ayla in till oss och hoppade upp i sängen och så tog hon min telefon och började spela massa spel och ha sig..
Tror hon somnade strax innan 4 först! så hon var vaken bra längre där så vaknade jag sen vid 8.30 men Ayla sov fortfarande så då låg jag kvar och drog mig och bara vilade lite tills hon vaknade vid 9 och så låg vi och myste och tittade på barnprogram till 10.45 och gick upp och käkade lunch.
Sen har vi inte gjort så mycket idag, tagit det lugnt bara, målat lite och busat.
Ska ta och hoppa ner i badet snart tänkte jag! Ayla har tjatat om att få bada hela morgonen nu så!

Inga kommentarer: