2010-06-24

På väg

Just nu går det fin fint att åka tåg.
Ayla har varit jätte snäll och nu sover hon.
Dock gruvar jag mig för hur bytet skall gå i Stockholm, har iaf pratat med tågvärden och jag kunna få hjälp av med allt iaf så har jag selen tillhands så Ayla får sitta där när vi närmar oss och väskorna (hand, sköt och res) får åka vagn... De trodde bara de skulle vara att gå över till andra sidan perrongen till tåget mot Gävle så jag hoppas allt går bra! Har lite drygt 40-45min innan tåget lämnar Stockholm så på den tiden ska vi väll kunna hitta rätt tycker jag!
Får försöka flirta till mig hjälp med att få på allting sen bara, vågar inte lämna något utanför medan jag går på med vagnen för med min vanliga otur så blir jag väll garanterat av med grejerna då.

I Gävle så möter mammsen och pappsen upp oss så då har vi hjälp iaf så där ska de gå bra iaf så blir det bilresa ifrån Gävle "hem" till älskade Bollnäs.












Posted from my iPhone

Inga kommentarer: