2010-07-12

Åter igen...

En natt då jag inte kan sova, även om jag är trött...

Försökt somna i timmar nu utan att lyckas, eller aaa en kortis har jag slumrat till. Ogillar verkligen att jag somna i fåtöljen tidigare ikväll, då blir det så här att jag inte kan somna...
Sen att jag har stora problem med att sova ensam är en del av boven i detta.
Börjar bli orolig att allt de gamla ska ska komma tillbaka, för några år sedan hade jag extrema sömnproblem under en rätt så lång period och jag vill verkligen inte hamna där i igen.
Vi får hoppas att denna vecka går fort så att det kan bli fredag och mina två underbaringar kommer hem så att jag kanske kan få lite ordentlig sömn igen.

En annan sak som jag ligger och funderar på är om jag ska njuta eller bli förtvivlad...
När jag vaknade ur min lilla slummer, pga att det är som en bastu i sovrummet, klev jag upp för att öppna ett till fönster.
När jag öppnar så väller det in en ljuvlig doft av nybakade bullar och bröd!
För eller nackdel med att bo ovanför ett bageri?
Det är frågan...


Posted from my iPhone

Inga kommentarer: