2010-07-23

Effektivitet

Idag har vi röjt undan mera i gamla lägenheten, visat den igen för de som ska flytta in där som vela kika lite mera nu när de inte var sena kvällen och mäta lite och sånt.

Det har shoppats endel, stövlar till mig så jag har på jobbet...


Och Ayla fick sig ett par nya skor hon med att ha på dagis, med kardborrband!


Skulle kika på stövlar också men hon ledsna på att prova så vi tar det en annan dag istället.
Reor gillar vi!
Mina stövlar gick lös på 300kr ist för 500kr och Aylas skor kosta inte mera än 75kr! Prima det tycker jag, men förvånad blev jag!
Stora fötter har vår lilla flicka, strl 24 drar hon nu i skor!!!
Med breda och 13cm långa fötter stoltserar hon numera.

Det har även bakats idag igen. Igår blev de mockarutor och chokladbollar och idag pizzabullar.



Hade tänkt göra vanliga bullar med men tror jag får hoppa det eftersom frysen är typ full redan...
Får komma på något annat roligt att göra med jästen helt enkelt.

Flyttstäd är beställt till på torsdag, besiktning ska bokas i morgon både av gamla och nya lägenheten. Här i nya är det nämligen inte gjort ännu för han som fixar med de har inte haft tid ännu och är en del saker som behöver åtgärdas...



Beskådat detta ifrån fönstret i afton... Härligt med lite regn!

Nu, sova! Om det går...

Posted from my iPhone

Inga kommentarer: