2010-07-07

Krångel

Nu sitter man på x-tåget ifrån Bollnäs, egentligen skulle jag ha suttit på tåget från Gävle till Stockholm...
Men pga ett fel på ett annat tåg så fastnade mitt i Järvsö.








Tack o lov var vi tidigt på centralen och fick hjälp med att boka in mig på senare tåg i kväll så istället för att vara hemma i Göteborg kl 19.17 är jag framme kl 21.17 ikväll.
Får handla på vägen hem i morgon istället, först ska jag jobba 8-15 och vid 17 tiden ska jag vara i förra lägenheten för att visa upp bordet och förhoppningsvis få det sålt.
Så jag får väl stanna till på Coop på vägen hem därifrån och fylla upp kylen lite.

Är faktiskt riktigt nervös över att åka hem själv... Först om 10 dagar så kommer Ayla och Robert ner, detta blir första gången jag är borta från Ayla mer än 12timmar i sträck!
Jag vet att hon kommer ha det jätte bra, men jag då?



Passade på att fika lite i väntan på tåget...
Samtidigt ska det bli riktigt skönt att ha lite drygt en vecka för mig själv. Har massor jag tänkt fixa med och passa på att njuta av solen om den visar sig ska jag göra!
Inviga badkaret kommer det absolut bli också, ska ta mig ner på stan och köpa lite grejer på lush tänkte jag.

Nej nu ska jag börja läsa igenom alla mina böcker sedan skoltiden på HIG för att friska upp minnet lite till jobbet!

Tudels!


Posted from my iPhone

Inga kommentarer: