2010-07-10

Piffat

I dag vaknade jag strax efter kl 11 på förmiddagen!
Hade så svårt att somna i natt men fick mig tillslut några timmars sömn iaf...

Efter att jag vakna så plockade jag lite bara och for sedan in till stan och strosade runt för mig själv.
En ny plånbok & en ny parfym till mig själv blev det bla. har fått försäkringspengarna nu sedan jag blev av med väskan för några veckor sedan så jag kan äntligen köpa nya grejer igen.

Köpte även kakel dekor till badrummet vårat och har fått ordning på den nu.

Så här såg det ut innan jag började fixa ordning där inne...


Och så här blev resultatet av allt jädra pillande med dekoren...
Skall göra något åt de gråa med har jag tänkt men måste komma på vad först bara!
Så ska det självklart dit ett draperi för badkaret, ett skåp under handfatet och även en liten tvättmaskin skall få flytta in i vårt lilla badrum.

Någon som har något tips på vad jag skall göra med det gråa kaklet?
Sätta dit nytt är inget alternativ utan det får bli dekor av någon slag, kanske ska man bara ta svart runtom där med kanske...

Har köpt badbomber, fuzz och lite annat smått och gott till mig själv idag på stan också så jag har tänkt mig att jag skall inviga badandet i badkaret i kväll.
Tända lite ljus, fylla upp vattnet och slänga i en bomb och njuta av ett glas vin
HÄRLIGT!



Inga kommentarer: