2010-07-14

pimpla

Idag kan jag röra mig lite!
Woho, vilken lycka alltså, nu svider det bara om jag gör några hastiga rörelser eller glömmer av mig och glider av en stol eller liknande istället för att försiktigt ställa mig upp.

Så idag har jag fått lite ärenden uträttade och även fixat lite mer i badrummet då jag stanna till i stan och inhandlade lite mer prylar dit, ska nog bli helt okej då allt är färdigt kan jag tro.

For iväg till Pixbo igår kväll och träffade en god vänn jag inte sett på nästan två år!
Alldeles för lång tid, men så gåre när göteborgaren pluggar i kalmar och sedan bestämmer sig för att flytta till den eminenta hufvudstaden.
Men nu var han iaf hemma i göteborg på semester så vi passade på nu då vi båda hade tid, sitta och prata och pimpla vin hela kvällen, gott!

Neeej, om man skulle ta och försöka rensa lite flera kartonger kanske?
Är ju en hel del saker att göra, de jobbigaste är dock att jag inte når de övre luckorna i köket och det finns inget att stå på så ja, jag vet inte hur jag ska lösa det med att komma åt dem..

Sen funderar jag fortfarande på vart kattsiken man slänger sopor i detta hus!?!
hittat två dörrar där det står soprum, ingen av nycklarna har passat i någon av dörrarna...
Börjar bli lite irriterande att inte kunna slänga det, och inte har jag sett en endaste granne att kunna fråga heller...

Ilandsproblem, avisst!

Inga kommentarer: