2010-12-06

3 hours to go

om 3 timmar så smäller det...

Halvvägs till 50, äre dags att börja styra upp sitt liv då eller?
Fast jag har ju ändå ett rätt så uppstyrt liv med stort hemm, gubbe och unge...
Har dock INTE:

Husdjur
Körkort
Ring på fingret
Jobb

Med mera, med mera...

Som man trodde när man var liten att man skulle ha vid denna åldern!
Ska jag fixa allt detta innan så får jag ligga i som tusan nu, men även om jag gör det så kommer jag inte lyckas så snabbt!

Körkortet är dock på ingång inom närmsta (nu är jag optimistisk) åren haha
Har alla papper klara så bara att börja plugga teori och köra lite med Robbelibobban

Husdjur, det dröjer iom att vi har minst en pälsallergiker i familjen...

Ring på fingret, det dröjer det med!

Jobb, dröjer förhoppnings inte mycket längre till då jag har 2 på gång och ska på en första intervju på ett ställe på onsdag och på en 2a intervju på ett annat ställe på torsdag där jag även var iväg förrförra veckan på en 1a intervju!
Så jag hoppas att ni håller tummarna för mig att det går bra!

1 kommentar:

Stefan Falkelind sa...

Jag vill också ha ett husdjur men är allergiker tyvärr.