2009-05-12

Trött

Fy vad trött jag är idag!
Vid halv 3 tiden i natt först kom vi i säng igen jag och Ayla, men hon somnade inte fören kanske vid klockan 3. Hon sov dock bara 30min innan hon började böka och sparka runt. Jag försökte ignorera henne när hon låg och knackade mig på ryggen och pillade mig bak i nacken för att få lite uppmärksamhet, hon var inte ledsen eller något, pratade inget heller utan vela bara ha någon som tittade på henne.
När jag inte vände mig om så började hon försöka knacka Robert på ryggen och växlade så mellan oss tills jag tillslut vände på mig i sängen och fick ge henne lite mat igen så hon somnade.
Tyckte så synd om Robert som inte kunna sova ordentligt kanske om hon ligger och knackar honom på ryggen och han skulle ju upp tidigt och åka iväg med bilen till besiktningen.
Undrar hur det har gått för vår lilla Saab
Tror nog att den skall gå igenom, blir förvånad om den inte gör det eller får anmärkning!

Idag blir det inte många knop nu under förmiddagen/början av eftermiddagen.
Vi ska på babysim klockan 16 så det blir till att vara klara och bara åka till motionera på direkten då Robert kommer hem ifrån skolan som vanligt.
Och fröken måste vara utvilad och mätt för att hon skall orka med 30min i basängen så just nu ligger hon och leker lite här på golvet framför mig.
Vi har inte varit vakna mer än 1½timme ungefär så jag har precis fått i mig frukosten, Ayla skall få sin gröt sen vid 12.30 ca tänkte jag så blir det lagom att försöka få henne att sova lite efter det så hon är pigg till babysimmet!
(Jag och Ayla ligger och sover på soffan)

Inga kommentarer: