2009-08-11

mysig afton

Så här mysigt hade jag det i lördags kväll!

Hela familjen åkte och hämtade upp Annloo i stan sen svängde vi förbi Nikolinas och köpte mat och for iväg till Flatås hem till Annloo och mummsade i oss.
Strax efter maten så packade Robert & Ayla ihop sakerna och så följde jag och Annloo dem till bilen.
Pussade och kramade om Ayla och så for de hem igen.
Själv stannade jag kvar för en rolig kväll med Annloo!
Vi tog en promenix bort till Ica och inhandlade lite exotiska frukter och sen traskade vi hem igen och glodde på tv en liten stund innan vi gjorde ordning frukterna och blandade varsin drink.
Lyssnade på massa gamla goa låtar och smuttade på drinkar och pratade massa skit fram till halv fyra på morgonen!
Jag sov kvar där för att slippa krångla med bussar och spårvagnar hem så kom Robert och Ayla och hämtade mig på morgonkvisten.

Underbart mysigt och trevligt var det!

Inga kommentarer: