2010-06-12

Födelsedags kalas med tråkigt slut...

Igår var det födelsedagskalas som stod på kvällens schema.
Vid 20 tiden for jag iväg till våra kommande trakter efter att vi flyttat för att fira Jossan som fyllde år i torsdags.

Kvällen avslutades med en tur till Ada´s som var jätte trevlig en bra stund men som för mig slutade illa...
Att folk inte kan lära sig skillnad på "Mitt & Ditt"...
Att någon kan vara så djävla fräck och rycka en väska mitt framför näsan på folk är för mig helt ofattbart.

Så nu är jag ÅTERIGEN utan id-handlingar, alla korten i plånboken, kontokort m.m så jag har fått ägna dagen till att spärra och beställa nya grejer, göra polisanmälan och massa tjaffs.
När vi kom till polisen för att fixa nytt ID-kort och nytt Pass som jag fortfarande är utan sedan inbrottet eftersom jag då inte hade råd att skaffa båda, så var det 30min kvar till stängning och ca 130nr!!! Före det skulle bli min tur.
Insåg att vi aldrig skulle hinna då Robert har en 2dagars turnering som han är iväg och spelar nu så vi får åka dit när Robert slutar jobbet på måndag igen för att fixa det då och HOPPAS att jag hinner få de innan det är avfärd mot Bollnäs den 24.e
Och att jag kan få något tillfälligt intyg som bevisar hur gammal jag är iom att jag näste vecka skall på "festival" och då behöver det för att få komma in + till biljetten.

Bara till att sätta sig och ringa runt alla företag för att få nya kort på allt nu igen då....
Behöver jag säga att jag är LESS!!!

Inga kommentarer: