2010-06-14

Glad


Även om det inte var jag utan Robert som vann denna gången så är jag jätte glad!
Det är ju trottsallt samma lilla gojänta som får vinsten!
Och hur söt kommer inte Ayla bli i denna underbara klänning?!?!?!


Nej, nu får jag nog VÄCKA lillgrisen!
Hon ligger fortfarande och snarkar, ALDRIG hänt att hon sover så här länge, själv vaknade jag av att Robert gick upp för att åka till jobbet och på en gång så känner jag hur tung jag är i skallen, somnade på soffan igår igen men denna gången blev jag väckt för att förflytta mig till sängen iaf.
Sovit som en sten sedan 22,30 igår ca, och nu förstår jag varför jag är så trött...
Jag har gått och blivit sjuk!
Det gör så förbaskat ont i halsen och jag hostar och slemmar och snorar så mycket att man skulle kunna bada i det....

INTE vad jag behöver just nu!

2 kommentarer:

emma sa...

Åh, va roligt!! :-) Du får lägga upp bild sen när ni fått hem klänningen o söt tjejen har den på sig :-)

Carolina sa...

Jag mailar över adresserna till dem ikväll och framför önskemål om att klänningarna ska landa innan midsommar, så hoppas vi på det bästa! ;-) Säg gärna till när ni fått klänningen! kram