2010-06-13

stilje

Det kommer antagligen vara lite stilje här nu framöver...
Vi har äntligen börjat försöka packa ihop saker inför flytten så nu kommer det att var fullt upp med det och nästa vecka är det massor som skall göras.

Barnmedicin i morgon och tvätta hela dagen, och så ner till Polisen igen på kvällen, tisdag är det 18månaders kontroll på Bvc. Onsdag kommer Niclas och Henke för det är WCR och de stannar till måndag veckan därpå.
Torsdag fredag jobbar jag hela dagarna och onsdagen kanske vi tar oss iväg till Sandra för att låta ungarna leka lite :-)
Lördagen är det 25års kalas för min del och söndagen skall jag och Annloo på Pire Pressure.
Hela kvällarna kommer behöva ägnas åt att packa och sortera, rensa ur och fota grejer som vi ska försöka sälja av.

Mitt i allt detta så åker jag och Ayla till Bollnäs nästa torsdag och nu med allt trassel med att ja blev av med saker i helgen gör att allt blir svårare, tar längre tid och bara är jobbigt.

Men vi lever och har hälsan i behåll och om några veckor så kommer allt ha lugnat ner sig igen.

Inga kommentarer: