2010-06-28

Härligt uppvaknande

Ayla har sovit lite dåligt nu sedan vi kom upp till Bollnäs och vaknar på nätterna runt 1 tiden och somnar bara om ifall hon får ligga och kramas med mig i sängen så det har blivit så att hon har fått komma över till mig.

I morse fick jag sovmorgon dock, vaknade runt 8 tiden och gissa om jag blev förvånad då jag känner att jag har något i handen...

I min vänstra näve hade jag ett gäng med 50öringar, på foten hängde ett hårband, i håret mitt hittade jag en liten grankotte och Ayla var inte i sängen...
I andra ändan av rummet sitter hon uppkrupen i fotöljen och bläddrar i en bok om Juridik och ända till sängen känner jag den starka parfym doften..
Ayla tyckte hon luktade jätte gott efter att ha tömt halva min parfymflaska över sig och satt med ett jätte leende när hon såg att jag vaknade och ropade mammaaaaaaaa! och sprang bort till mig i sängen.

Sikken liten busunge det är man har alltså!

Inga kommentarer: