2010-06-17

Lite snuttar under 1,5års tid

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag, för det är Aylas 1½års dag idag!!!

Tiden går så fruktansvärt fort, alldels för fort vart har min lilla söta bebis tagit vägen?
Och vem är denna unga vackra flicka som jag nu har att sköta om och älska över allt annat?
Bara kommande åren kan visa vad det skall bli av denna underbara lilla varelse, jag är så otroligt glad över att jag får vara med henne varje dag, se alla hennes framsteg..
Jag har fått sett henne växa upp i från en hjälplös liten bebis, till den vackra unga flickan hon är idag och förhoppningsvis får jag även vara med och se hur denna lilla vackra flicka växer upp till att bli en kvinna...



Det var här inne allting började...



Här är hon knappt ett dygn gammal och ligger tryggt i pappas famn medans mamma vilar upp sig ordentligt efter en natt helt utan sömn eftersom jag inte kunna slita ögonen ifrån denna underbara lilla varelse.



10veckor gammal och har redan massor att berätta om livet på utsidan och hon verkar inte yber nöjd iom att hon mitt i allt ger fingret åt kameran haha



Mat och prat är ett stort intresse för den lilla nyfikna tjejen!



Detta underbara skaratt!
En medicinspruta som ger det, inte konstigt att hon inte har något emot sprutor och läkare när det är såhär roligt!



Vid 6månader så tog hon ett nytt språng i utvecklingen och började krypa...



I oktober blev det fullfart frammåt och hon skippade krypandet helt och började istället gå/springa på heltid!








Nu är hon en stor tjej som älskar att plocka blommor, gräva i sandlådan och klättra i rutchkanan...

Du är så otroligt älskad underbara barn!
Glöm aldrig det!

Inga kommentarer: