2010-07-26

Barnet sover

Och sover, och sover känns det som nu...
Men ändå har hon bara sovit sedan 12.30 ca, själv har jag plockat lite med disken och röjjt undan lite och bara kopplat av, hade tänkt lägga mig och vila jag med men blev visst inte så!
Lägger jag mig i sängen nu så kommer hon garanterat vakna så fort jag börjat slappna av helt och bara kan njuta av lugnet, iofs kanske det är bra för sover hon mycke längre nu så blire så svårt att natta henne i kväll.

fin vädret har hittat tillbaka till Göteborg nu, solen skiner och ska göra det i morgon med så kanske man skulle hitta på något kul i morgon kanske...
Någon som vill komma och leka med oss kanske?

Har försten bara 3kg kvar nu till mitt första delmål *yay* har haft ett tags uppehåll nu när det varit så stressigt med allt och semester och grejer så det har dragit ut på tiden en hel del...
Därefter återstår bara 10kg till som jag gärna vill få bort, 5 som är riktigt nödvändiga...
Vi får väl se hur det går med det hela men jag ska nog lyckas tillslut ska ni se!

1 kommentar:

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: hehe ja, det är väl så. Nu drar hon sig bara fram så jag undrar när hon kommer börja krypa "på riktigt". Fortare än man tror anar jag :)