2010-07-20

Slapp dag

Idag har vi inte jobbat i många knop inte...
Morgonen började vid 7.30 och då var det mys frukost och lite tv.
Sen tog vi en liten förmiddagslur som höll i sig till en eftermiddagslur...




Eftermiddagen spenderades sedan ute på innergården och Ayla fick sig en ny liten kompis som hon sprang runt och lekte med, han verkade lite smått skrämd av hennes framfusiga sätt och alla kramar hon försökte ge honom.
Jag är både glad och lite oroad över det beteendet, hon har ju definitivt inga problem att skaffa nya kompisar men hon måste lära sig att man inte springer fram till främmande barn och börjar jaga dom för att kramas...
Men ja, det känns som att börja på förskolan blir bra och hyffsat lätt för henne iaf!







Nu sitter båda mina små gogrisar i badet och plaskar medans jag har min egna kväll!




Tisdagar är min kväll då jag efter middagen får min egna tid så om en liten stund blir det lite tv tittande och efter det tänker jag ta en långt skönt bubblande bad och ett glas vin!

Posted from my iPhone

Inga kommentarer: